بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ساموئل گلزن را بدیم تا انصاری فر گل نزن را بگیرم!!!؟؟؟؟

 ساموئل بازیکنی که فصل قبل به عنوان مدافع به استقلال پیوسته بود ولی پرویز مظلومی به علت کمبود بازیکن،از وی در میانه میدان استفاده کرد،مدتی قبل شایعه انتقال این بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس در رسانه ها مطرح شد و بعضا شنیده میشد که استقلالیها در عوض این بازیکن کریم انصاری فر مهاجم قرمزها را برای صدور رضایت نامه ساموئل خواستار شده بودند!

حالا که ساموئل تازه خودش را در ترکیب اصلی استقلال پیدا کرده و پستی که از وی بازی گرفته میشود جواب داده و با توجه به جدایی توزی و فریدون زندی و اضافه شدن عماد رضا به تیم،فکر نمی کنم نیازی به معاوضه این بازیکن خوب و حرفه ای با مهاجم گل نزن قرمزها باشه!

نتیجه:ساموئل مدافع،که برای استقلال دو گل زده را بدهیم که انصاری فر مهاجم یگ گله قرمزها را بگیریم!؟!؟

نتیجه غیر اخلاقی:خدا یک عقلی به ما بدهد و یک پولی هم به باشگاه استقلال؛تا هم مشکلات مالی تیم حل بشه و هم فکر فروش و یا معاوضه این بازیکنان از ذهنمان خارج بشه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 8 / 1391برچسب:نقل و انتقالات,باشگاه استقلال,باشگاه پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com